Девід Бекхем у всьому наслідує свою дружину Вікторію і запускає власний бренд House 99. Нова марка буде спеціалізуватися на чоловічому грумінгу, засобам по догляду за шкірою та волоссям. Продажі стартують 1 лютого у Великобританії, а 1 березня – у 19 країнах світу. Пока невідомо, чи буде у переліку країн Україна, проте є інший привід для гордості. У офіційному ролику House 99 використано трек “Що з-під дуба” українского етно-хаус гурту “ДахаБраха”.
Цікаво, що цифра дев’яносто дев’ять у назві марки House 99 не є випадковою. За словами футболиста, цей номер відіграє у житті Бекхемів особливу роль, адже саме у 1999 році сталлося одразу кілька важливих подій – весілля з Вікториею Бекхем, народження сина Брукліна та перемога рідної команди “Манчестер Юнайтед” у Лізі Чемпіонів.
За матеріалами сайту https://vogue.ua/article/formen/brend/devid-bekhem-zapustil-sobstvennyy-brend-pod-muzyku-dahabraha.html