Головна / TOP / В “Бункермузі” “Візуальний вимір джазу”

В “Бункермузі” “Візуальний вимір джазу”

1656133_474023319387652_1296065057_nВізуальний вимір джазу
Колекцію польських джазових плакатів відомого колекціонера Кшиштофа Дидо представлять в галереї «Бункермуз». Відкриють експозицію 7 лютого об 17.00.
Як зауважує Кшиштоф Дидо, динамічний розвиток музичного плакату припадає на другу половину ХХ століття. Напрямки пошуку польських графіків-проектантів зводяться до двох течій — емоційної, в якій настрій та художня майстерність черпають з історичних джерел польського мистецтва; та інтелектуальної, де синтез і метафора змушують глядача до самостійних висновків. Зв’язок здавалося б двох суперечливих цінностей плакату — суто споживчої та художньої є невпинним джерелом зацікавлення цим видом мистецтва в світі.

Ігор Стравінський твердив, що візуальні враження повинні допомагати слухачеві активно відслідковувати музичні події. Був переконаний, що слухання музики замало, тре її бачити.
Тож, на виставці польського джазового плакату музика впадатиме, проситиметься, лізтиме у вічі, головне вчасно зловити її на сітківку та переправити в мозок. Як бонус експозиція представить портрети відомих людей, причетних до джазу, -повідомляють на сторінці Бункермуз у Фейсбук.
Виставка триватиме до 20 лютого.

На Валовій

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top