Головна / Цікаво / У Тернополі набирають популярності новорічні екофуршети

У Тернополі набирають популярності новорічні екофуршети

IMG_9211Ресторан без ресторану. Так сьогодні говорять про новий напрямок у сфері ресторанної індустрії – кейтеринг. Ресторатори жартують: якщо люди вже навчилися вимовляти це слово, то вони старалися не дарма. Значить, з’явилася потреба вживати його частіше. І справді, останнім часом роль їжі суттєво змінилася. До всього іншого додалась ще й естетична функція. Особливо це стосується урочистих подій, святкувань, ділових зустрічей.
Кейтеринг – це мистецтво оформлення страв, створення неперевершених їстівних композицій та вміння перетворювати просто їжу на театральних персонажів, де кожній страві відведена своя роль. Над створенням фуршетних експонатів працює ціла команда професіоналів: кухарі, художники, менеджери та інші. Так м’ясна нарізка перетворюється на карпатський пейзаж, рибне асорті – у підводне царство «Русалочки». Усе і навіть більше про кейтеринг знає директор кейтерингової компанії «Галич-фуршет» Галина Головецька. Уже сім років заклад працює в цьому напрямку й організовує виїзні фуршети для весіль, днів народження, ділових зустрічей, урочистостей і навіть корпоративів.
Враховуючи, що Новий рік не за горами, зацікавилась неординарними і, можна сказати, шедевральними варіантами оформлення святкувань, а також гастрономічними рекомендаціями та новинками для новорічної ночі.
- Перш за все людині потрібно визначитись, який фуршет їй потрібен. Більшість клієнтів, які до нас звертаються, уже знають, що вони бажають бачити на власному святковому столі: солодко-фруктові композиції, рибні, м’ясні, овочеві або ексклюзивні тематичні. Щодо останнього варіанту, то ми готували, скажімо, італійський фуршет, медово-фруктовий тощо. Якщо виїзний фуршет замовляє компанія чи фірма, яка приймає людей з різних регіонів, то потрібно підготувати фуршет, який би розцінювався, як обід. Він має включати закуски, які смакуватимуть до кави, однак вони повинні бути ситнішими, ніж у випадку кави-брейк. Фуршет передбачає оформлення столу у визначеній кольоровій гамі, стилі та тематиці. Для офісних та ділових варіантів додаткових декорацій, квітів, тканин та іншої мішури не потрібно. Для урочистостей, на зразок весіль, фуршет передбачає оформлення квітковими композиціями, грамотне використання тканин тощо, – розповідає Галина Головецька.
Обов’язковим елементом фуршету є красивий посуд, текстиль, різного роду конструкції, які роблять їжу привабливою.
- Чи можна виокремити якісь тенденції серед молоді, людей старшого покоління або в оформленні різного роду заходів? – запитую я.
- Молоді люди не бояться експериментів, – стверджує директор «Галич-фуршет». – А ось старша вікова категорія більше дотримується класичного стилю. В останньому випадку, як правило, клієнти замовляють велику кількість закусок, бажають, щоб їх розмір був дещо більший, ніж рекомендовано, і віддають перевагу традиційній їжі. Крім того, характер замовлення залежить не тільки від вподобань, а й від кошторису. Наповнення фуршету та його оформлення напряму залежить від суми, яку планує витратити клієнт.
За словами ресторатора, при формуванні новорічного меню клієнти більше прислухаються до власних побажань, аніж до астрологічних порад, тому знак, під яким проходить рік, не диктує стилю страв на святковому столі. Символ року більше впливає на характер святкової програми і навіть допомагає побудувати її.

Для новорічних виїзних корпоративних фуршетів Галина Головецька рекомендує віддати перевагу святковим стравам.
- Новий рік – це особливе казкове свято, яке здатне творити дива. Хороший настрій створюють не тільки товариство та заклад, в якому ви святкуєте, а й їжа: її смак, вигляд, оформлення. Раз у рік можна дозволити собі смакувати вишуканими та ексклюзивними стравами. Це додає події урочистості. Ну і, звісно, не можна забувати про салат «Олів’є», який є невід’ємною атрибутикою свята, – каже керівник кейтерингової компанії.
Одним з популярних напрямків кейтерингу є екофуршет. І тут мова йде не тільки про використання здорової натуральної їжі, а декорування з використанням натуральних матеріалів: мішковини, сіна, соломи. Щодо меню, то у ньому виключно натуральні продукти, виготовлені власноручно, а сировина – тільки від перевірених постачальників. Метод приготування також відповідний – маринування, запікання, приготування на пару тощо.
Фуршет рекомендовано замовляти бодай за кілька тижнів до події. Тоді у художника буде час попрацювати над новими ідеями, узгодити їх з клієнтом, обдумати різні варіанти, щось додати, щось замінити. Фуршет можна підготувати навіть за три дні. Це буде красиво та професійно, однак бажано робити замовлення завчасно, каже Галина Головецька.
До слова, кейтерингова компанія «Галич-фуршет» пропонує понад 300 позицій фуршетного меню. При оформленні виїзних композицій компанія співпрацює зі студіями декору, а спільні зусилля творчих людей тільки підсилюють ефект та перевершують очікування клієнтів.
Детальніша інформація: ресторан «Галич», м. Тернопіль, вул. Лесі Українки, 18, тел.: 24-37-65. www.galuch.com.ua та сторінка у Фейсбуці: Кейтерингова компанія “Галич-фуршет”.

IMG_2790 IMG_2796 IMG_2823 IMG_2830 IMG_6013 IMG_9211 IMG_9240 IMG_9266 IMG_9269

 

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top