Головна / Суспільство / У конкурсі соціальної реклами переміг четвертокласник

У конкурсі соціальної реклами переміг четвертокласник

foto_181213_sh_4Переможців конкурсу соціальної реклами нагородили 18 грудня у Тернопільській міській раді. Його організатори – міська рада, учнівський парламент «Наснага» та газета «Номер один». На конкурс, що тривав з 1 листопада по 13 грудня, учні шкіл та позашкільних закладів міста надіслали майже 100 робіт.
Кращих визначили у трьох номінаціях: відеоролик соціальної реклами, друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо) та зовнішня реклама (ескіз біг-борда, лайтбокса тощо).
«Учасники конкурсу порушили багато актуальних проблем і запропонували нові шляхи їх вирішення, – зазначив заступник міського голови Леонід Бицюра. – Це проблеми не тільки нашого міста, а й всієї України. Велика кількість конкурсантів свідчить про одне: діти та молодь не байдужі до того, що відбувається в країні. Тому я переконаний: такі конкурси потрібно проводити і надалі. Ми будемо розширювати тематику, збільшувати призовий фонд. Дякую всім, хто долучився до його організації та проведення конкурсу, всім, хто брав у ньому участь. Тут немає переможців і переможених, адже всі роботи цікаві, креативні та оригінальні».
Кращими у номінації відеороликів соціальної реклами визнали учнів Тернопільської ЗОШ №2 Віталія Глушка (11-А клас) та Анну Коломієць (9-А клас). Вони представили ролик на тему соціального сирітства.
У номінації «Зовнішня реклама» переміг четвертокласник Тернопільської ЗОШ №23 Тарас Барановський, а в номінації «Друкована продукція» – одинадцятикласник Тернопільського технічного ліцею Петро Жак. Заступник міського голови Леонід Бицюра та начальник управління освіти Тернопільської міської ради Ольга Похиляк вручили всім конкурсантам «Свідоцтво учасника конкурсу», а переможцям – грамоти та цінні подарунки.
Спеціальний подарунок від газети «Номер один» – сучасний планшет – за найоригінальнішу роботу отримала учениця Тернопільської ЗОШ №23 Яна Самогальська.
Роботи переможців будуть розміщені на біг-бордах нашого міста, а кращий відеоролик – на сайті Тернопільської міської ради та у подальшому використовуватимуть під час проведення інформаційних кампаній соціального спрямування.

Джерело: rada.te.ua

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top