Головна / TOP / Тетяна Скоморохова: Наша компанія не відсіює кандидатів без попереднього досвіду роботи

Тетяна Скоморохова: Наша компанія не відсіює кандидатів без попереднього досвіду роботи

1483448_558431807564354_649961476_nЖиттєве кредо: Для того що б жити й радіти потрібно: по-перше – жити, по – друге радіти:)

Найбільше досягнення: Материнство

Мрія: Гармонія у всіх сферах життя

 

Близько трьох років Тетяна працює у одній з відомих тернопільських компаній. За час роботи у відділі HR провела понад 700  співбесід.  Переглянула більш ніж 1500 резюме.

Багатьом з нас знайоме відчуття звільнення з роботи – це болісний процес. Як знайти хорошу роботу з достойною оплатою? Звичайно, кожен з нас ретельно готується до співбесіди, де має вміло проявити свої найкращі якості. Щоб отримати бажану посаду, потрібно знати, за якими критеріями вас оцінюватиме керівник. Співбесіда з HR- спеціалістом, іншими словами «кадровиком», – це своєрідний екзамен. Ми спробували дізнатись про секрети вдалого працевлаштування у Тетяни.

-           Яким чином ви проводите підбір персоналу? Розкрийте секрет для тернополян.

Наша компанія застосовує цілий комплекс заходів по залученню кадрів: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, форуми. Також, ми активно співпрацюємо з ВНЗ, завдяки яким у нас працює багато талановитої молоді, студентів.

 

-          Головні вимоги до шукачів роботи

На мою думку, ключовою вимогою є відповідність практичних навичок і вмінь, а також освіта кандидата. Орієнтованість на досягнення результату, проективність, відповідальність, мотивація працювати саме в нашій компанії/лояльність до бренду компанії.

 

-          На що, в першу чергу,  звертаєте увагу в резюме?

Не варто брати чуже резюме й просто міняти прізвище та контактні дані (були випадки). Не варто в резюме писати “володію Word, Excel”, якщо претендент позиціонується як ІТ-фахівець. Володіння елементарними офісними додатками – це стандарт для будь-якого працівника. Не потрібно використовувати усі абревіатури та скорочення, які вдалося згадати, тим більше якщо претендент не знає, що вони означають – “Знаю Linux, IMAP, AD, TCP / IP, SSL, WEB” – такий набір звучить просто безглуздо, до того ж, разом вказані операційні системи, назви протоколів, назви технологій). Не розписуйте багато про кожне попереднє місце. Не подавайте резюме на 2-3 речення з приміткою “докладніше опишу при зустрічі”. Окрім пошти чи ICQ вказуйте й інші дані. Вчасно не перевірена пошта може «коштувати вам посади». Не відповідайте на кожне запитання: “Так, я цього не знаю, але я легко навчаюся” – компанія шукає не учнів, а фахівців. Якщо ви знаєте 9 систем із 10 потрібних, а ще одну обіцяєте довчити – це інша справа. Ідеальне резюме – 1-2 сторінки тексту, короткий опис знань, короткий опис обов’язків на 2-3 попередніх місцях роботи, наявність максимальної контактної інформації для зв’язку.

 

-          Як оцінюєте людину на співбесіді?

ІТ – сучасний бізнес. Наша компанія є міжнародною. Тому, відразу скажу, що в нас дрес-код вільний. Головне, виглядати акуратно та охайно. У будь-якому разі, на співбесіду потрібно одягати класичний одяг неяскравих тонів. У строгому костюмі, білій сорочці та краватці програміст почуватиметься скуто й ніяково, що може вплинути на якість співбесіди, тому костюм можна замінити класичними штанами та сорочкою пастельних тонів. Дівчатам не варто одягати відвертий одяг та багато прикрас. Головне – акуратність.

 

-          Чи використовуєте провокаційні запитання, для перевірки людини на стресостійкість?

Подібну перевірку не проводжу.

 

-          Якщо у людини не було попереднього досвіду роботи, – це вагомий нюанс?

 

Наша компанія не відсіює кандидатів без попереднього досвіду роботи. Так можна пропустити цінні кадри. Головне – розгледіти талант.

 

-          Розкажіть про цікавий випадок з вашої практики, пов’язаний з прийомом людей на роботу.

 

За 3 роки роботи в рекрутингу мені довелося пережити багато казусів. Бувало, що кандидати на роботу спізнювалися на пару днів чи годин (переважно програмісти). Бувало, кандидати приходили з мамами-дружинами, й ті намагалися теж узяти участь у співбесіді, а бувало й під впливом певних речовин…

 

-          Пам’ятаєте, як Ви вперше проходили співбесіду?

 

Співбесіду я проходила єдиний раз. Це компанія, у якій працюю сьогодні. Звичайно, я хвилювалась, проте,  впевнено та чесно розказала про свої вміння та навички. Як бачите, успішно.

 

-         Що б Ви порадили тернополянам, які готуються до співбесіди?

Ставте перед собою реальні цілі. По закінченню інституту, не варто сподіватися на високооплачувану посаду в престижній компанії. Якщо володієте якоюсь програмою – не варто сподіватися на таку ж саму зарплату, як у експерта в цій сфері. Перед тим, як йти на співбесіду, попросіть колегу чи друга поставити вам кілька запитань і спробуйте відповісти на них упевнено й чітко. Універсального рецепту немає. Просто будьте собою.

Також, користуючись нагодою, запрошую до співпраці талановитих людей, які йдуть “в ногу з часом”. Всі наші вакансії Ви можете переглянути на нашому сайті у розділі “Кар’єра”.

 

Оксана Ратушняк

На Валовій

 

 

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top