Головна / Економіка / Інтернет-магазини України складають “чорні списки” клієнтів

Інтернет-магазини України складають “чорні списки” клієнтів

376509Власники інтернет-магазинів подумують про те, щоб скласти всеукраїнську базу клієнтів, які не забирають товар після доставки. Через їхню поведінку торговець втрачає гроші, бо витрачається на доставку товару в дві сторони.
Автором ідеї є один із інтернет-підприємців Микола Мирончук.

Деякі бізнесмени сумніваються, що створити таку базу офіційно можливо – мовляв, закон забороняє збирати персональну інформацію клієнтів. Інші кажуть, що для внесення у офіційну базу факт недобросовісності клієнта має бути підтвердженим документально, наприклад, угодою з підписом.

Працівники інтернет-магазинів зізнаються, що для себе компанії складають списки “особливих” покупців. Адже через них вони отримують збитки на сотні гривень, оплачуючи простій товару на складі і його доставку. До того ж трапляються шахраї: вони розпаковують товар, підміняють його на дешевий аналог – і відправляють назад, виправдовуючись, що “не підійшло”.

Щоправда, у списки не потраплять люди, які не забрали товар через поважну причину, як-от хвороба чи відрядження. При наступному замовленні до покупця подзвонить представник компанії і поцікавиться, чому були проблеми. Якщо у людини справді була причина – в неї не виникне проблем.

До слова, складання чорних списків клієнтів для ринку України – не новинка. Неофіційно перелік “ненадійних” мають і банки, і служби таксі.

Джерело: Вести

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top